Sunday, 20 April 2014

Cahaya Cinta

Assalamualaikum

Entry kalini nak throwback majlis Cahaya Cinta aka majlis pertunangan tuan punya blog 3 tahun lepas. Cepatnya masa berlalu.

Tak hire official MUA pun. Just dibantu oleh menantu Cik Nani. Suka makeup dia yang simple.

Bersama hantaran dari pihak perempuan

Gadis dan bunga

Centerpiece lah konon

Rumah ayahanda dan bonda

Pelamin Cahaya Cinta

Rombongan dari pihak lelaki

Antara tetamu yang hadir

Mummy dan Zuzu

Sedang berbincang

Ha nak sarung cincin da. Disarung oleh Mak Anjang.

Dah sarung cincin

Alhamdulillah

Alhamdulillah

Bersama bakal mak mertua. Eh sekarang mak mertua

Adik ipar, Kak Lang.

Adik ipar, Kak Chik.

Love Ayah & Mama

Tq Zuzu sebab temankan mummy kat pelamin

Kakak-kakak dan abang-abang ipar

Bella dan tunang dan bersama hantaran belah lelaki dan perempuan

Nampak muda tunang Bella masa ni

Ek eh ini macam poyo

Kawan-kawan sekolah rendah. Terima kasih sudi datang. Masa ni dua-dua single. Sekarang sorang dah jadi mak orang, sorang dah jadi isteri orang.

Abang Khalid, Ayah, Kak Anne, Bella, Abah, Mama, Kak Ayu, Adik, Abang Norman, Abang Syahrell dan Kak Einu. Sayang korang semua.

Hmmm

Hmmm

Kami 4 beradik!

Yang pakai baju batik maroon paling kiri tu ayah mertua Bella.

Eh da habis gambar. Terima kasih pada yang datang memeriahkan majlis dan yang datang membantu. Kepada jiran-jiran tetangga, sanak saudara, ahli keluarga, tunang dan Zuzu. Terima kasih banyak-banyak. Alhamdulillah. Majlis selesai dengan jayanya.

2 comments:

saidah muslim said...

throwback gitu.. sweet3...

Tinta Nashaq said...

Teringat kenangan manis time ni