Saturday, 9 August 2014

Happy Birthday Elsa Celup!

Assalamualaikum

9 Ogos 2014.
Hari ini adalah hari lahir anak saudara Bella yang sangat comel.
Muka dia macam anak cina.
Mata sepet, hidung kemek dan perasan Elsa sangat.
Oh satu lagi...
Dia kaki bebel. Kalau bercakap macam orang tua.
Nenek, atok, mak saudara semua selalu kena bebel dengan dia.

Dia ada ramai mak.
Mama, bonda, mummy dan ummi.
Kami semua sayang dia.
Dia takde adik beradik lain.
Dia anak tunggal. 
Sebab tu manja terlebih.

Dia satu-satunya kakak Aisyah.
Sangat menyayangi Aisyah walaupun Aisyah selalu dengki dia.


Di hari lahirmu, 
mummy nak ucapkan...



Happy Birthday
Nur Nadhirah Zuhairah
Semoga menjadi anak yang baik dan solehah.
Semoga menjadi penghibur kami sampai bila-bila.
Semoga berjaya dan bahagia di dunia dan akhirat.










*Mummy belum belikan adik hadiah lagi. Hihi.






Friday, 8 August 2014

Salam Aidilfitri

Assalamualaikum

Selamat hari raya maaf zahir batin kepada semua umat islam seluruh dunia.
Layan gambar ye.

Aisyah menidurkan diri. Sebab mummy kejut awal pagi dan mandi.

Nak bergambar pun tak nak bukak mata. Mengantuk sangat lah tuh.

Mummy, daddy, Aisyah. Asal boleh jek family potrait ni. Haha

Banyak gambar yang suami sabotaj gini. Geram jek. Penat Bella senyum semanis boleh. 
Ini hasilnya. Haha

Biasalah pagi raya mesti ada acara bermaaf-maafan kan.
Tahun ni beraya belah keluarga Bella di Simpang Rengam. 
Tahun ni adik yang baru kahwin tu pun beraya sini dulu. Jadi meriah lah sikit.












Eh ada orang ketinggalan keretapi. Haha. 
Budak ni kena paksa bangun sebab atok nak bagi duit raya.






Kasut raya budak yang tak puasa.

Berjalan raya ke rumah sanak saudara.

Sepupu-sepupu


Pengantin baru.

Mama dan ayah.

Ok sekian.
Terima lah family potrait yang tak berapa nak official. Hihi.


Raya tahun ni Aisyah dah pandai jalan, dah pandai makan. Jadinya agak seronok dan meriah melayan kerenah dia. Dia adalah peminat tegar kerepek. Berjalan tanpa penat. Buat lawak.
Allah beri nikmat anak yang baik dan sentiasa menggembirakan hati semua orang.
Alhamdulillah.

Terima kasih.