Friday, 8 August 2014

Salam Aidilfitri

Assalamualaikum

Selamat hari raya maaf zahir batin kepada semua umat islam seluruh dunia.
Layan gambar ye.

Aisyah menidurkan diri. Sebab mummy kejut awal pagi dan mandi.

Nak bergambar pun tak nak bukak mata. Mengantuk sangat lah tuh.

Mummy, daddy, Aisyah. Asal boleh jek family potrait ni. Haha

Banyak gambar yang suami sabotaj gini. Geram jek. Penat Bella senyum semanis boleh. 
Ini hasilnya. Haha

Biasalah pagi raya mesti ada acara bermaaf-maafan kan.
Tahun ni beraya belah keluarga Bella di Simpang Rengam. 
Tahun ni adik yang baru kahwin tu pun beraya sini dulu. Jadi meriah lah sikit.












Eh ada orang ketinggalan keretapi. Haha. 
Budak ni kena paksa bangun sebab atok nak bagi duit raya.






Kasut raya budak yang tak puasa.

Berjalan raya ke rumah sanak saudara.

Sepupu-sepupu


Pengantin baru.

Mama dan ayah.

Ok sekian.
Terima lah family potrait yang tak berapa nak official. Hihi.


Raya tahun ni Aisyah dah pandai jalan, dah pandai makan. Jadinya agak seronok dan meriah melayan kerenah dia. Dia adalah peminat tegar kerepek. Berjalan tanpa penat. Buat lawak.
Allah beri nikmat anak yang baik dan sentiasa menggembirakan hati semua orang.
Alhamdulillah.

Terima kasih.

No comments: